مشخصات هتل سنت جورج دبی
نوشته شده توسط : ستاره جلاب

هتل سنت جرج دبی هتلی  زیبا درمنطقه پر جنب و جوش دیره و خیابان الراس واقع شده و از هتل های دیره ارزان  دبی بشمار میرود .قرار گرفتن هتل در مجاورت نهر دبی و نزدیکی به مراکز تجاری مهم شهر دبی  از ویژگی های با اهمیت هتل سنت جرج می باشد . و همین امر سبب شده تا هتل 3 ستاره سنت جورج دبی مقصدی مناسب برای گردشگرانی است که برای کار و تجارت ، یا تفریح به دبی سفر کرده اند .

 

http://www.dubaiiran.comتلفن رزرو هتل سنت جورج در تور دبی


          تهران   88548853     دیره دبی   0097142251122

موقعیت هتل سنت جورج دبی

درباره موقعیت هتل سنت جورج دبی میتوان به نزدیکی این مرکز اقامتی به بازار طلا دبی اشاره کرد که پیاده 5 دقیقه فاصله داشته و ایستگاه متروی الراس نیز در فاصله 150 متری آن قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی نیز پیاده 10 دقیقه تا هتل فاصله دارد .

مناسب بودن قیمت تور دبی هتل سنت جورج دبی و همچنین نزدیکی به مراکز خرید دبی و تفریحات دبی سبب شده تا استقبال بیشتری از سوی گردشگران تور دبی  رای رزرو هتل سنت جورج دبی شود

 

اتاق های هتل سن جورج دبی با داشتن مبلمانی شیک و مدرن با طراحی و رنگ آمیزی زیبامکان مناسب برا استراحت میباشد این هتل دارای 140 اتاق و سوئیت استاندارد ، پاک و بدون دخانیات است که از چشم انداز بی نظیر منطقه دیره  دبی و بخش تازه ساخت بردبی به صورت همزمان برخوردار می باشد  .به دلیل قیمت مناسب اقامت در این اتاق ها ی هتل سه ستاره سنت جورج دبی، مسافران زیادی خواهان سکونت در آن می باشند .

St.George Hotel Dubai

از جمله امکاناتی که در اتاق های هتل سنت جورج دبی به گردشگران  ارائه می گردد می توان به : حمام ، سشوار ، سیستم سرمایشی، تلویزیون ال سی دی  ، تلفن ، مینی بار ، صندوق امانات روم سرویس 24 ساعته ، یک ساعت استفاده از اینترنت پر سرعت رایگان و سیستم تهویه مطبوع می باشد . تمام تدابیر لازم در اتاق های این هتل 3 ستاره انجام شده تا میهمانان تور دبی هتل سنت جورج از اقامت در آن احساس رضایت کرده و آرامش را تجربه نمایند  .

http://www.dubaiiran.comامکانات هتل سنت جورج دبی

امکانات هتل سنت جرج دبی سرویس نگه داری از کودک ، میز بیلیارد ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ،  آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری ، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی ، لابی ، سالن کنفرانس ، روزنامه ، سرویس فرنگی ، مرکز تجاری و فروشگاه و انبار بار و چمدان  از جمله امکانات رفاهی هتل سنت جرج می باشد

تور دبی هتل سنت جورج

هتل 3 ستاره سنت جورج دیره  شامل یک رستوران سلف سرویس ، رستوران لبنانی و رستوران تهران هتل سنت جورج می باشد رستوران شب های تهران که در دهمین طبقه هتل واقع شده است با سرو غذاهای ایرانی و خوشمزه و همچنین داشتن نمای بسیار زیبا از خلیج کریک ، آماده خدمت رسانی به مسافرین ایرانی و خارجی می باشد.وجود رستوران شب های تهران در این هتل یکی دیگر از ویژگی های بکر این هتل و جاذبه های آن می باشد که مسافرین ایرانی را به سمت خود جذب می کند.

http://www.dubaiiran.comآدرس هتل سنت جورج دبی      

Al Ras - Dubai - United Arab Emirates

http://www.dubaiiran.comتلفن رزرو هتل سنت جورج دبی


          تهران   88548853     دیره دبی   0097142251122

http://www.dubaiiran.comعکس های هتل سنت جورج دبی

هتل های دبی بر اساس ستاره ها به سه دسته هتل های 3 ستاره دبی , هتل های 4 ستاره دبی و هتل های 5 ستاره دبی تقسیم بندی شده است سع ما بر این است تا در تور دبی بهترین هتل را به شما معرفی کنیم چون بیش از نیمی از هزینه تور دبی را رزرو هتل در بر میگیرد . تماس از شما مشاوره رایگان از ما
 

 

سعادت سیر گیتی مجری مستقیم تور دبی




:: موضوعات مرتبط: هتل های دبی , هتل های 3 ستاره دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دیره ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: